2017-Жов-02
Початок занять
2017-Гру-15
Закінчення занять
11
Тривалість тренінгу (тижні)
30
Кількість слухачів
Kharkiv, Ukraine
Місто
Опис напрямку тренінга

Автоматизоване тестування програмного забезпечення знаходиться на перетині тестування та програмування, і включає широкий спектр технологій та підходів, що дозволяє покращити процес тестування ПЗ. Програма підготовки охоплює чимало тем. Найкращі результати, під час проходження програми, традиційно демонструють слухачі, які мають базові технічні знання, проте воліють не пов'язувати свою кар'єру з програмуванням.

Необхідні знання та вміння

Необхідні знання та вміння:

наполегливість і винахідливість у вирішенні нестандартних завдань;знання в області HTML / CSS / SQL / основ тестування ПЗ;

базові знання ООП / Java / C #;

рівень володіння English не нижче B1.

Опис тренінгу

Реєстрація: до 15 Вересня, 2017

Проведення тестування та інтерв'ю : 1 Вересня - 9 Жовтня

Старт навчання: Жовтень 2017  (дата початку може бути змінена на розсуд компанії)

Слухачі курсу: студенти 4-6 курсів технічних спеціальностей

Час проведення занять: 2-3 рази в тиждень (вечірній час)

Місцезнаходження: спільні лабораторії EPAM в ХНУРЕ

Тривалість курсу: 2 місяціДаний етап навчання є первинним.

Після успішного завершення даного етапу у Вас з'явиться можливість вступити на внутрішнє навчання (pre-production). Тривалість внутрішнього курсу 4-5 місяців.

ШАНОВНІ УЧАСНИКИ, УВАГА!

Ви можете зареєструватися на даний набір вже зараз,

Ваша заявка обов'язково потрапить до нас,

АЛЕ, запрошення на тестування Ви отримаєте вже в Вересні 2017 г.

При реєстрації на навчання будь ласка обов'язково вказуйте наступну інформацію про себе:

1. Ім'я

2. Прізвище

3. Контактний email

4. Контактний номер телефону

5. ВНЗ в якому вчитеся / вчилися

6. Напрям підготовки / спеціальність у ВНЗ

7. Курс / ступінь, якщо закінчили навчання

8. Рік закінчення ВНЗ

Для того, щоб стати учасником освітньої програми EPAM, Вам необхідно:

1) Зареєструватися на цей курс;

2) Пройти успішно відбіркове тестування;

3) Пройти інтерв'ю.